למעבר לטופס ההגשה לחץ כאן..

לא אחת מטופל עלול להרגיש כי המינון אינו מספיק לו .כמטופלים אנו מכירים את המונחים T/C ואם לא הנכם מוזמנים לקרוא על קנבנואידים   זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמות שאינה מספקת לכל החודש או לחילופין תחושה כי עוצמת הקנביס לא מספקת את הטיפול הנחוץ . לעיתים, לצערנו אנו אף נתקלים ברגרסיה משמעותית בהטבות שנבעו  מצריכת הקנאביס בתקופה שקדמה.. שימו לב! מנסיוננו עם מטופלים , לא אחת רכישת אצווה (מוצר- תפרחת או שמן) מסוג מסוים יכולה להשפיע באופן שיאפשר להיטיב עם הטיפול ובכך, תוכלו  להימנע מהעלאת מינון מיותרת . כמו כן יתכן ואותו המוצר שרכשתם (בעיקר במיצוי ) הינו באיכות ירודה או לחילופין מוצר שאינו מתאים לכם על אף שהוא בריכוז שרשום במרשם . אי לכך נבקשכם להיות עירניים לשינויים אלו בטרם הגשת בקשה להעלאת המינון. 

בנוסף, לא אחת מטופלים מגיעים ליעוץ עם תגובות לא רצויות בצריכה של קנאביס כגון : דפיקות לב מואצות, חרדות, תחושות לא טובות בגוף או נפש . במקרים אלו יש לשקול את שינוי יחסי הריכוז – THC / CBD . ניתן להתייעץ בנושא זה עם צווות הסיעוד של העמותה או בביקור רופא במרפאה – ובמידה וישנו צורך לשינוי (בהמלצה רפואית ) ניתן להגיש בקשה בהתאם להמלצה ובאישור הרופא המנהל לפי פקודת הסמים 

ניתן להעלות ריכוז ביחסי T/C או את הכמות בגרם .בקשה להגדלת המינון בהמלצת הרופא המטפל ובצירוף המסמכים הנדרשים כחוק בנוהל 106

חשוב לדעת

נוכל לקלוט בקשות שיועברו אך ורק בצורה מסודרת כפי שמוצג בהמשך ובכפוף לנוהל 106 של משרד הבריאות. בקשות שלא יוגשו בהתאם לנוהל יפסלו ואנו ניידע אתכם בסיבת הפסילה. 

אנו נבחן את הבקשה על ידי צוות רפואי מקצועי, נערוך את המסמכים ונגיש את הבקשה לרופא מנהל. לאחר הדיון בבקשה תקבלו תשובה חיובית או לחילופין, במידה ובקשתכם נפסלה, תקבלו הסבר מפורט על סיבת הדחייה ופגישת ייעוץ להמשך הטיפול. 

במידה ונפסלה בקשתך, ניתן יהיה להגיש שוב את הבקשה במלואה לאחר השלמת המסמכים המעודכנים.  לאחר 2 בקשות שיפסלו לא ניתן להגיש בקשה נוספת למשך חצי שנה. 

לתשומת לבך, ניתן לבצע את התהליך גם בפגישה  עם רופא במרפאה

טופס שינוי/העלאת מינון (כמות בגר’ /יחסי T/C)
  • התחלה
  • שלב 1 מתוך 2
  • שלב 2 מתוך 2
 

 

Translate »
Shopping cart0
There are no products in the cart!
0
דילוג לתוכן