לצורך רכישה, עליך לסור יחד עם הרשיון והמרשם לחודש זה לאחד מבתי המרקחת המספקים קנאביס רפואי (ניתן להתעדכן ברשימה באתר היק"ר)  ולרכוש את הקנאביס . נשמח לסייע להכווין ולייעץ על מגוון הזנים הקיימים בבתי המרקחת.  

את שאר המרשמים יש לשמור היטב ומידי חודש לסור לבית המרקחת עם המרשם לאותו חודש בהתאם לתאריך המצוין על גבי המרשם.

הערות נוספות
מועד רכישה החל מהמרשם שני ניתן לגשת לבית המרקחת חמישה ימים לפני תאריך המרשם על מנת ולרכוש את הקנאביס.

נהל/י נכון את מלאי הקנאביס האישי שלך  במידה והכמות שקיבלת עולה על כמות הצריכה בפועל אין צורך לרכוש עוד קנאביס מאחר וישנו תוקף למוצר. מוצר שעבר תוקפו ו/או שלא אוחסן כראוי הקנאביס עלול לרדת באיכות הטיפול , לפתח חומר פעיל "מרדים" [CBN] ואף חלילה לצבור עובש

איחסון הקנאביס  במידה ובחרת לאפסן את המוצר באריזתו המקורית יש להקפיד על סגירת השקית היטב. כמו כן יש לשמור את האריזה במקום קריר ומוצל לא במקרר ולא במקפיא.   ניתן לרכוש קופסאות איחסון בואקום לשמירה על טריותו ומניעת פגיעה ממזיקים או עובש. אין להשאיר את המוצר בחום ו/או ברכב מאחר ועלול להתפתח עובש במוצר והוא יסכן את בריאותך.

הנחיות לטיפול בקנאביס רפואי

*חשוב לציין כי יתכן ואף סביר להניח כי לאחר הסתגלות לטיפול ישתנה הוא בהתאם לתגובת המטופל.

  • כדי שתהייה השפעה מיטבית לקנביס צריך להקפיד על תוכנית הטיפול ועליך לעבור הדרכה לצריכה נכונה – במידה ולא נקבע עבורך  מועד הדרכה, עליך לתאם מול צוות המרפאה (ניתן במייל חוזר). מטופלים בעלי רקע/התנסות בצריכת פנאי חברתית או רפואית אינם פטורים וזאת, בשל השוני בין צריכת הפנאי לרפואי .
  • מוצר הקנביס מוגדר כ "סם מסוכן "השימוש בו לצרכים רפואיים להם נועד.יש סכנות הכרוכות בשימוש בקנביס, בין השאר: בנהיגה, התמכרות. בעת השימוש בסם מסוכן חל איסור מוחלט על ביצוע פעולות הדורשות ריכוז לרבות נהיגה ו/או הפעלת ציוד מכני כבד.
  • אין לעבור על המנה המומלצת .יש ליטול את המנה הנמוכה ביותר המשיגה את מטרת השימוש.
  •  חל איסור מוחלט על שימוש בסם מסוכן בנוכחות קטינים או בפומבי. אין להעביר מוצר זה או מתוך תכולתו לאדם אחר.
  • לחולי סוכרת : צריכת קנאביס עשויה לגרום לירידה בערכי הסוכר בדם ועשויה לגרום לתחושת עייפות וסחרחורת .מומלץ להצטייד בחטיף או ממתק או במשקה קל צונן  וממותק.


כללי רישיון לקנאביס רפואי:

עליך לבקר את הרופא המטפל כ 2- 4 פעמים בשנת טיפול הראשונה – אנו נתזכר אותך אך אחריות חלה על המטופל . יש לגשת לרופא טפל לאחר כ3 חודשים ממועד קבלת הרשיון ולשלוח מכתב המלצה להמשך טיפול עם התייחסותו לייעילות הטיפול בקנאביס רפואי .
כחודש לפני החידוש [עם הגעת תאריך תפוגת הרישיון] נא פני/ה אל המרפאה ואחד מנציגנו יפעל לסייע לך בתהליך החידוש.
שינוי במרשם כמות וריכוז החומר הפעיל – במידה ואינך חש בשיפור במצבך ו/או הכמות אינה מספקת, ניתן להתייעץ עם צוות המרפאה ו/או עם הרופא המטפל ובמקרה הצורך תוגש בקשה לשינוי בצירוף מסמכים רלוונטיים.

אנו ממליצים בחודשי הצריכה הראשונה להשתמש בטבלת תיעוד ובה לציין תאריך,שעה , כמות צריכה , מטרת הצריכה(דוג' כאב,שינה וכד) לציין תזונה לאורך היום ורמת ההשפעה של הטיפול .

חובת הדיווח:

על כלי שינוי במצבך עליך לדווח למרפאה ולהעביר מסך רלוונטי לעדכון בתיק הרפואי
במקרה של אובדן או גניבת  הרישיון ו/או קנאביס עליך לדווח למרפאה ולמשטרה רישיון ו/או מרשמים שהלכו לאיבוד יחייבו בדיווח משטרתי טרם הנפקת בעתק וכמו כן יש לבטל את הרשיון​ולהנפיקו מחדש .

 

Translate »
Shopping cart0
There are no products in the cart!
0
דילוג לתוכן