למעבר לטופס ההגשה לחץ כאן..

הגשת בקשת רשיון לקנאביס במקרים חריגים אשר אינם בהתוויות משרד הבריאות :

רופאים מומחים, ניתן להגיש בקשה לקבלת היתר לשימוש בקנביס למטופלים שמצבם או מחלתם אינה בין ההתוויות שפורטו בנוהל 106\(כאב,אפילפסיה,פרקינסון,תסמונת טורט,PTSD,מחלות מעי דלקתית קוליטיס קרוהן,מחלות זיהומיות,פליאטיבי) ידונו לאחר שרופא ממליץ ינמק במכתב מצורף בצורה מפורטת ובצירוף אסמאכתאות רפואיות מקובלות, את הבסיס לסברה כי השימוש בקנביס עשוי לסייע למטופל.
כמו כן על הרופא הפונה לפרט בבקשה פרמטרים וכלי מעקב להערכת יעילות הטיפול לכשיאושר להתחייב לביצוע המעקב בפועל אם הבקשה תאושר.

התוויות נגד למתן קנאביס רפואי:

טרם הגשת המלצה ובקשה לאישור שימוש בקנאביס על הרופא הממליץ לשלול קיומן של התוויות נגד יחסיות למתן קנאביס: פסיכוזה פעילה, מצב פסיכוטי בעבר, הפרעה חרדתית, ותורשה פסיכיאטרית משמעותית בקרוב משפחה מדרגה ראשונה במיוחד במטופלים צעירים מגיל 30 והיסטוריה של התמכרות או שימוש לרעה בסמים, היריון והנקה.

– להנחיות מינון ראה קובץ PDF מצורף.

טיפול בבקשה לרישיון קנאביס רפואי – יעוץ רפואי 

אנו נקלוט את בקשתכם על ידי צוות רפואי מקצועי, נערוך את המסמכים ונגיש את הבקשה לרופא מנהל, כנדרש מתוקף הוראות פקודת הסמים המסוכנים.

לאחר הדיון בבקשה תקבלו תשובה חיובית או לחילופין, במידה ובקשתכם נפסלה, תקבלו הסבר מפורט על סיבת הדחייה ופגישת ייעוץ להמשך הטיפול. 

 

טופס בקשות לרופאים מומחים
  • התחלה
  • שלב 1 מתוך 2
 

 

Translate »
Shopping cart0
There are no products in the cart!
0
דילוג לתוכן